Öppna affär?



Ni skulle se vårt skåp där jag förvarar hygiengrejer. Jag skulle kunna öppna affär. Såfort något är på extrapris köper jag en massa och jag är tydligen livrädd för att plötsligt få slut på nåt för det är alltid fullproppat där. A brukar kolla in och bara skaka på huvudet över mitt samlande. Igår när jag var på stan sålde de den gamla versionen av Herbal Essences superbilligt och jag köpte en hel kasse. Älskar deras rosa schampo och balsam. Varför bytte de?? New and improved?? Knappast. De nya suger ju. Fast nu har jag ett lager som kommer räcka lääääänge.

Vågen är fortfarande inte min vän fastän jag sköter mig. Hoppas jag dragit på mig vätska eller nåt. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0