Morr!

Nämen tusan också! Nu verkar det vara köldrekord precis när jag ska till Sverige. 38 grader i Lappland!!!! Herregud, det är sjukt kallt ju. Jag som skulle ta en massa långpromenader med Elvis. Det blir till att klä sig ORDENTLIGT. Lite orolig för hur det ska bli med flyget också nu när vi har "snökaos" i England. Anmälde mig för att få sms om det är problem med förseningar och inställda flyg. Hoppas verkligen att det inte blir nåt strul den här gången.

Nu ska jag hoppa upp på crosstrainern och sedan åka in till stan. Vågen var inte snäll idag heller fastän jag skött mig riktigt bra. Vet inte vad det är som händer, men frustrerande är det. Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0