Fullkornspasta och klänningar



Imorse satt jag och kollade på Ebay efter Jane Normankläder och hittade den här klänningen. Den skulle va så fin till sommaren, men jag måste fundera lite om jag ska lägga ett bud eller inte. Lite rädd att den kan bli för liten. Å andra sidan är den ju en bra motivation att gå ner lite till innan sommaren.

Har kört en timme på nya crosstrainern idag. Den är väldigt olik den andra vi har. Helt tyst, vilket är så skönt. Den är lite mindre i rörelserna, så man blir trött på ett annat sätt. Mina vader fick kramp och det är ju bra att vaderna blir tränade ordernligt. Har vader som timmerstockar. Fast nu kanske jag får mer muskler på dem istället. Inte bra det heller. Jaja, det ordnar sig nog.

Gjorde fullkornspasta till middag idag. Ska jag vara ärlig så gillar jag inte det nåt vidare. A sa att det var gott, men det blev en massa mat över. I vanliga fall blir det nästan aldrig några rester i det här huset. Vet inte om det var för att man blir mättare av fullkorn eller att det helt enkelt inte är lika gott som vanlig pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0