Duktig!

Har varit duktig idag och det var sjukt tråkigt. Hela förmiddagen rensade jag min överfulla garderob. Eller snarare så försökte jag rensa. Det slutade med att det enda jag slängde var två noppiga toppar. Tyvärr är jag i nåt trist mellanläge. De flesta kläderna är lite stora, men inte stora nog än för att kunna göra sig av med. Jaja, får hoppas att de kommer vara för stora snart. De största kläderna har jag lagt undan tidigare och ska se om jag kan få sålda på Ebay. Haha jag har verkligen alla storlekar i min garderob.

Sedan jag gick igenom lite papper och kontaktade myndigheter om saker jag måste fixa. Det är nog det tråkigaste jag vet, men det känns ju skönt när det är gjort.

Har kört ett pass på tränaren och ska köra ett till lite senare. Ska se om det kan få fart på vikten för imorse var vågen plötsligt inte nådig. Fattar inte varför den var så grym plötsligt. Nej nu kör jag ordentligt för att kunna ha semester i Sverige sedan. Inte så sunt tänkande kanske, men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0