Att jag aldrig lär mig

Jag älskar verkligen linssoppa. Vet att det låter sjukt, men jag tycker verkligen det är bland det godaste som finns. Tyvärr hinner jag alltid glömma mellan gångerna att jag får sjukt ont i magen några timmar efteråt. Det är som att linserna sväller i magen och sedan känner man sig proppmätt och uppsvälld hela dagen. Att jag aldrig lär mig. Det måste vara bra dietmat. Man äter en gång och sedan är man proppmätt.

Har varit en bra dag hittills. Alldeles soligt ute. Så himla härligt med sol. Vi träffade en gammal bekant till A som sa tyckte han hade skaffat sig en fin fru. Väldigt trevlig kompis hihi.

Igår var vi på marknad, men eftersom det hade snöat så var det ingen marknad när vi kom fram. Klena engelslmän som inte klarar vinter. Konstigt att de blir så förvånande över att det blir vinter. Varje år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0