Våga vägra vågen?

Vette tusan om jag vågar ställa mig på vågen imorgon. Dieten den här veckan har verkligen varit en katastrof. Har varit hungrig och godissugen exakt hela tiden. Har i alla fall motionerat mer än vanligt så det är ju alltid något. Drog upp motståndet på högsta någonsin på crosstrainern idag för att se hur länge jag orkade köra. Blev en timme ändå. Kändes riktigt bra. Körde benövningar också som gjorde mina stackars ben till spaghetti.

Ikväll var vi bjudna på fest, men här sitter jag i soffan och kollar på tv. Jag är nog gammal för jag tycker det är sååå mycket skönare än att vara på en stökig fest. Fast det är kul att bli bjuden i alla fall.

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Man har ju bra och dåliga veckor , såg att du tog 2 kg (!) innan. Imponerande !!!! Har också börjat gilla biggest looser ;-). Får man fråga vad ditt BMI ligger på nu fröken Kitty ? ....



Stor kram

2009-10-11 @ 11:29:53
Postat av: Kitty

Tack gumman, du är för gullig :-)

Javisst är Biggest Loser bra. Mitt absoluta favvoprogram.

Ska mejla dig mitt BMI så slipper den hemska siffran ligga ute till allmän beskådan ;-)

Stor kram tillbaka!!

2009-10-12 @ 14:14:54
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0