Svordomar hela morgonen

Först svor jag i morse över att vågen inte riktigt var med mig den här veckan. Hade förvisso gått ner lite, men jag tyckte det var lite snålt. Å andra sidan gick jag ner två kilo förra veckan, så jag ska inte klaga. När jag var klar med att förbanna vågen gick jag över på mina kläder. Plötsligt måste kroppen ha krympt ihop för idag hängde allt som påsar på mig. Även kläder som jag köpt relativt nyligen. Det är väl kul att man blir mindre, men man vill ju gärna ha nåt att ta på dig också. Suck! Jag blir aldrig nöjd.

Idag är jag fruktansvärt sugen på nåt så svenskt som pytt i panna. Ska absolut laga det ikväll så får vi se vad A tycker om den rätten. Jag ser väldigt mycket fram emot det. Mums! Konstigt, när jag bodde i Sverige var jag aldrig sugen på det.

Nu blir det en promenad till affären. Skåpen ekar tomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0