Ovanlig morgon

Vågen stannade på minus 0.6 kilo förra veckan. Inget fantastiskt resultat, men jag var konstigt nog rätt nöjd ändå. Jag hade gjort absolut allt jag kunnat. Hållt dieten och tränat sex gånger. Mer kan jag inte göra och 0.6 kilo är trots allt ännu ett steg i rätt riktning.

I morse vid sjutiden satt jag och kollade på nyheterna. Då knackade det på dörren och det var en dam som frågade om det var vår dalmatiner som hade rymt. Det var det inte, men A gick ut och försökte få fast den. Tyvärr var den jätterädd och det verkade som den hade blivit påkörd. Jag hämtade rostbiff och det ville hon äta och lugnade sig lite. När rostbiffen var slut kom en granne ut med hundgodis. Då sprang hon iväg och sedan såg vi henne inte mer. Hoppas verkligen att hon hittat hem nu. Man får ju ont i magen av sånt där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt som är minus är ju ändå minus. Kanske ändå inte är lätt att tänka så men ändå:)

Hur mycket har du gått ner samanlagt nu?

2009-10-26 @ 18:38:11
URL: http://morsanm.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag var konstigt nog nöjd med 0.6 kilo. Det går mycket långsammare nu och det är väl som det ska vara. Räknade just ut att jag gått ner 40 % av min kroppsvikt och då ska jag faktiskt inte klaga :-)

2009-10-27 @ 12:25:43
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0