Måndag igen

Så var det måndag igen. Gud va tiden går fort. Pytten i lördags blev jättegod. A älskade det också så det kommer jag absolut att göra igen. Jag tycker oftast att den enklaste maten faktiskt är den godaste. Bakade inga bullar, men det blev smarriga tekakor istället.

En liten shoppingrunda hann vi med också. A behövde lite nya skjortor till jobbet och jag är ju inte den som säger nej till shopping. Köpte den mjukaste härligaste pläd jag nånsin känt. Så fort jag la handen på den visste jag att jag att jag måste ha den att tillbringa kalla höst och vinterkvällar under. Jättemysig och fin i benvitt. Så köpte jag rosa glittrigt nagellack att måla mina trista tånåglar med. Glittriga rosa tånaglar får mig alltid på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0