Hättan från helvetet!

Tänk att fredagar alltid ska vara så himla jobbiga. Allt jag vill är att äta godis i soffan, men icke!

För att fokusera på nåt annat så bestämde jag mig för att äntligen fixa slingor som jag tänkt göra så länge. Kommer aldrig göra om det. Det tog evigheter innan jag dragit ut hårslingorna ur hättan och när jag sedan skulle dra av den följde typ halva håret med. Aj aj aj!  Det var verkligen hättan från helvetet. Har inte sett hur det blivit än för håret är blött, men jag håller tummarna för att det blev bra efter allt det jobbet. Plötsligt känns inte frisörernas priser så dyra.

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Själv avr jag hos frissan och blev sjuuuukt missnöjd. fast för en ångs skull stod jag på mig och blev omgjord dagen efter och blev jättenöjd :-)



Kram på dig goding

2009-10-25 @ 18:25:06
Postat av: Kitty

Usch va tråkigt. Jättebra att du stod på dig. Det är ju inte billigt direkt. Hoppas du är nöjd nu iaf. Jag tycker mitt blev sådär. Inte jättenöjd direkt. Sååå trött på mitt tråkiga dagishår. Har tusan inte bytt frisyr sedan jag var liten hihi.



Kram tillbaka smalis!

2009-10-26 @ 13:07:19
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0