Det ser bra ut :-)

Jag ligger riktigt bra till på vågen den här veckan. Ska bli spännande att se vad resultatet blir på lördag. Fast nu har jag fått upp mina förväntningar så mycket att jag säkert kommer att bli besviken. Jaja, vi får se om två dagar.

Läser om Anna Book och stör mig bara mer och mer. Hon har gjort en gastric bypass, fettsugning, tagit bort överflödigt skinn och fixat brösten. Hon har också fått möjligheten att träna med Martin Lidström. Jag skulle säga att hon har fått alla förutsättningar som man kan ge en människa. Varför ska hon då hela tiden påpeka hur otroligt stort jobb hon lägger ner och beklaga sig? Med detta sagt vill jag påpeka att jag inte har nåt emot operationer. Det enda jag stör mig på är hennes attityd. Lite roligt att hon är i bråk med Katrin Zytomierska. Gillar dem båda ungefär lika mycket... det vill säga inte alls.

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Håller med dig , en riktig gnällspik! Har du läst hennes blogg? Hon har ett ihopvikbart gym som tar noll plats som hon fick hemlevererat och monterat för säkert NOLL kr ;-). Med så mycket hjälp och stöd GÖR man inget hästjobb!!! DU gör ett hästjobb. Jag tänkte på dig igår , du tränar ju som ett litet torrt skinn för att få så fina resultat , jag gör inget och gnäller ;-)



Kram på dej min tjej =)

2009-10-30 @ 08:04:51
Postat av: Kitty

Ja visst är hon en gnällspik. ryser Hon har ju själv sagt att hon inte klarat att gå ner på annat sätt, men tänk på att duktiga människor som faktiskt klarar det. Hon verkar ju alltid vara ute efter att alla ska tycka synd om henne. Sorgligt. Jo jag läser hennes blogg. Måste nog sluta med det då jag riskerar att få högt blodtryck på kuppen ;-)



Hihi jo nog tränar jag som ett torrt skinn, men du har ju varit heeeelt fantastik. Du väger ju så lite nu och är verkligen en inspiration för mig ska du veta. Du är bäst!



Kram på dig vännen!

2009-10-30 @ 13:40:02
URL: http://kittyangel.blogg.se/
Postat av: The Johanssons

Men jag är ju KORT knäppgök :-).

2009-10-30 @ 18:01:51
Postat av: Kitty

Stämmer in på mig också.



Kort: japp!



Knäppgök: jajamensan!

2009-10-30 @ 18:51:03
URL: http://kittyangel.blogg.se/
Postat av: The Johanssons

Lustigt , jag fick för mig att du var lång :-). Jag är bara 158 cm =)

2009-10-30 @ 19:21:27
Postat av: Kitty

Jo jag är jättelång faktiskt. Hela 1,60. Eller ja, snarare 1,59 om jag ska vara ärlig, men jag brukar avrunda det uppåt hihi.

2009-10-30 @ 19:26:39
URL: http://kittyangel.blogg.se/
Postat av: The Johanssons

Men gud vad roligt ! Då är vi ju jämnkorta :-)

2009-10-31 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0