Snö snö snö

Igår när A kom hem hade han varit och köpt en elektrisk filt till mig. Gud va varmt och skönt det blev i sängen. Äntligen kunde jag kunde sova gott igen. Han skämmer verkligen bort mig. Eller så har han tröttnat på att höra min klagan när jag fryser och trycker mina iskalla fötter mot honom i sängen.

Hade gått ner mellan 500-800 gram den här veckan. Vet inte hur jag ska räkna för förra veckan vägde jag mig två gånger och fick olika vikter. Jaja, det är december och jag går ändå ner lite så det känns helt ok. Har vant mig nu vid att det kryper ner och inte rasar som det gjorde förrut.

Det har snöat massor här och det är så fint ute. Var på marknad och gick runt i affärer hela dagen. Ska fota det jag köpte imorgon när det är ljusare. Ikväll har det blivit lasagne. Varit sugen på det hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0