Skärpning!

Tycker det är lite svårt när ens vanliga rutiner bryts. Kom inte upp på crosstrainern förrän klockan var över fem idag. Var så nära att jag hoppade över idag. Måste se till att skärpa mig alltså. Visst att man äter mer nu i juletid, men nog tusan ska man kunna hålla uppe träningen tycker jag.

Igår blev jag klippt av en fantastisk frisör. A! Han är så rolig. Har sina idéer om hur jag ska klippas och så kör han på bara. Önskar jag hade lite av hans självförtroende. Har tonat håret idag, så nu känner jag mig lite mindre vinterglåmig även om jag fortfarande ser ut som ett trött litet spöke.

Har gjort Mozartkulor idag och faktiskt ätit en också. Gud så gott! Nu får det allt bli julafton som man får smaka allt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0