Ooops!

Åh vilken mysig helg det har varit. Fixade mer pynt och det blir bara juligare för varje dag som går. Bakade lussebullar som A tydligen fortfarande tror är matbröd. Han käkar dem som mackor med pålägg på.

Fick tips om att man kan göra risgrynsgröt av pudding rice (de har såklart inte grötris här) och igår gjorde jag ett försök. Det blev jättebra. Gud va gott det var. Älskar verkligen risgrynsgröt!

Så hade vi en liten julklappsdiskussion. A har tydligen köpt en praktisk sak till mig. Då sa jag att kvinnor inte vill ha praktiska saker, men att det säkert blir bra så länge det inte är nåt till köket. Först blev det alldeles tyst och sedan säger han ooops med ett leende. Hallå, känner han sin fru eller??!! Nädå, det blir säkert jättebra.... kanske :-)

Nej nu ska det bli träning här och försöka få bort lite av helgens synder. Tränade i alla fall igår också så helgen har inte varit så dålig. Lördagar är min vilodag. Skulle egentligen vilja köra varje dag, men jag tror att kroppen mår bra av att vila en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0