Nintendo Wii Sports



A beställde ett Nintendo Wii på mellandagsrean och imorse kom det. Det tog max fem minuter från att vi hade satt igång Wii Sports innan han hade slagit sönder taklampan i vardagsrummet. En kvart senare hade jag gett den nådastöden så det var inte en enda liten bit kvar av den. Jaja, det var väldigt kul i alla fall. A spöar skiten ur mig i tennis och jag spöar honom i bowling. Alltså vill jag spela bowling hela tiden och han tennis. Hoppas att det bränner lite kalorier i alla fall för jag kan inte hålla mig från godsakerna fastän det är vardag. Jag har tappat min mojo!!!!

Har varit på Morrison´s idag och trängts med folk. De hade svensk daimtårta så jag köpte en som vi ska äta på nyårsafton. Så köpte jag några svenska cider också. Blir alltid så glad när jag ser nåt svenskt.

Kommentarer
Postat av: mia

wii sports är super kul! =) riktigt roligt spel! =)



Jamen såklart man får vara söööt:P haha:P allra mest när man är liten ;)

2010-01-02 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0