Neeeeeeeeeeeej!

Åh nej, min kära vän har svikit mig. Min crosstrainer har gått sönder. Igår när jag tränade lät den plötsligt väldigt konstigt och mycket riktigt så var det nåt fel på den. Tack och lov att jag har en händig karl som kan fixa den, men vi måste vänta på reservdelarna. Suck! Det här fick ju bara inte hända. Särskilt inte i lussebullarnas och pepparkakornas månad. Vet inte vad jag ska hitta på för träning nu. Att gå är ju sååå tråkigt. Att jogga ute bland folk och utsätta dem för den synen är inte heller att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

man får ge sig fasen på att gå ut och gå.. annars funkar det inte..

2009-12-09 @ 10:53:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Kitty

Ja man får väl göra det, fastän jag egentligen vill göra nåt mer ansträngande för att inte tappa flåset.

2009-12-09 @ 11:26:38
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0