Min man skulle bli en riktigt dålig brottsling



Idag har julbaket fortsatt. Tack och lov gick det mycket bättre idag. Först gjorde jag vita nougatgömmor och sedan jordnötskakor. Tydligen är A inte så rädd för mig som man skulle tro. Jag hade sagt att kakorna skulle sparas till jul, men ändå gömde han inte ens bevismaterialet när han skrutit sig en bit i smyg. En kniv nedkletad med choklad låg så fint brevid kakan där det saknades ett hörn. Han måste nog träna en hel del om han skulle få för sig att slå sig in på brottets bana nångång.

En annan sak som gick bättre idag var träningen. Plötsligt orkade jag köra en timme igen. Väldigt skönt. Ska försöka vara duktig med träningen i jul.

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

DEt där såg FÖR gott ut !!!! Riktigt snygg jacka förresten , kul :-)



Kram

2009-12-22 @ 03:36:45
Postat av: Kitty

Kan ju erkänna att jag smakat och de var faktiskt goda. Sitter här och är jättesugen, men ska ta mig tusan hålla mig.

2009-12-22 @ 22:35:49
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0