Midvinternattens köld är hård



Imorse när vi vaknade var det 12 grader. Inne alltså! Inte underligt att jag höll på att frysa ihjäl under natten. Men nu känns det verkligen juligt. Vi har snö! Jättehärligt. Snart kommer A hem och då är det jullov. Ska bli så himla skönt.

Blev världens gladaste igår när jag äntligen fick mina paket från Sverige. Tänk att lite svenskt godis kan få en dansa runt av glädje. Tjohoo! Hade fått Dumle, Zoo, Käck och Guldnougat. Gud så gott det ska bli. Dessutom hade pappat skickat pärlsocker så nu kan jag baka kanelbullar. Härligt. Fick bilder från bröllopet också. Jättekul att se. A säger att det är stor skillnad på min kropp sedan i somras, men jag vet inte riktigt om jag håller med.

Träningen igår gick jättedåligt. Vet inte om jag tappat all kondition eller om den nya tränaren är mycket trögare. Höll tusan på att dö alltså. Hoppas det går bättre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0