Mardrömsshopping

Idag har vi varit och storhandlat på Morrisons. Vilken mardröm! Packat av folk förstås och jag kände mig svimfärdig och illamående hela tiden. Vi skulle ta en taxi hem så vi laddade upp med dricka, konserver och annat tungt så att vi inte behöver bära på sådant senare. När vi skulle betala började tanten bakom oss i kön packa upp sina varor på bandet samtidigt som jag, så mina varor inte fick plats. Gud vad jag var på dåligt humör. Om blickar kunnat döda. Jag flyttade köpinnen så hennes varor trillade, men sa naturligtvis inget till henne. Jag är ju svensk.

När vi äntligen kom hem hade vi hallen och köket fullt av kassar och ingen plats. Mardröm igen. Försökte dricka och äta lite pastasallad för att få energi tillbaka, men det hjälpte inte alls. Känner mig bara orkeslös och proppmätt av nån anledning. Jaja nu är allt upppackat i alla fall, så jag ska inte klaga. Hade tänkt äta tacos ikväll, men vi får se hur det blir med den saken. Känner mig inte särskilt sugen på att äta alls.

Hade gått ner hela..... håll i er nu.....400 gram!!! Fattar tusan inte varför jag inte går ner längre, men strunt samma. 400 gram neråt är bättre än 400 uppåt. Jag försöker numera se till helheten. Visst har jag blivit klok ;-)

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Jätteklok :-)

2009-12-13 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0