Julgodis

Idag julpyntade jag lite hemma, men det blir så konstigt. Det är som om mitt svenska pynt inte går ihop med det engelska huset. Jaja, lite mysigt blev det i alla fall. Ska se om vi orkar iväg nånstans imorgon och skaffa lite mer ljus och sånt.

Tränande en timme idag, men fasen va jobbigt det var. A åt svensk varmkorv och makaroner till middag. Det var ännu jobbigare. Gud vad jag ville äta det. Så fick jag ett mejl med recept på julgodis från Matklubben.se. Vill INTE ha såna mejl. Allt jag vill är att äta julgodis och mysa, men ska inte falla i den fällan. Det är alldeles för tidigt för att jag börja julmysa. Så det så! Vill man vara fin (och hälsosam förstås) får man lida pin. I helgen blir det lussebullar i alla fall, så jag ska inte tycka för synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0