Inte ett gram och inte en kula!



Det blev en promenad till stan igår. Tog ungefär 90 minuter och sedan gick jag runt några timmar i stan så några kalorier brände man väl. Fast det kan man inte tro om när kollar vågen. Vet inte vad som hänt. Den står helt stilla. Vet att det är helt naturligt att det stannar upp och särskilt när man gått ner så mycket i vikt, men det är ändå såååå frustrerande. Jaja, jag kämpar på i alla fall. Det kommer att kännas så mycket bättre att njuta av godiset till jul om jag vet att jag gjort allt jag kunnat innan.

Letade blanka röda kulor i säkert tio affärer igår, men hittade inga. De måste ha tagit slut. Jättesynd, för jag var verkligen sugen på just såna. Inga matta tråkiga eller med nåt mönster på. Bara blanka härliga julgranskulor. Ska det vara så svårt eller? Letade knäckformar också, men hittade förstås inga. Har de inget viktigt i det här landet? Fast jag var lite glad ändå när jag kom hem. När jag stod och väntade på bussen hem så kom en kille fram och frågade om jag ville ha hans biljett, så jag fick åka gratis. Pengarna är väl egentligen strunt samma, men det är alltid roligt när folk faktiskt är snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0