I love Christmas

Jag tror knappt det är sant. Det är en stor ljus lampa uppe i himlen idag. Kan det vara solen?? Låter ju helt otroligt, men det verkar ta mig tusan som om vi har sol.

Inget har hänt på vågen den här veckan, men efter förra veckans utsvävningar känns det rätt ok ändå.

Nu ska vi iväg på marknad och se om vi hittar nåt fint julpynt. Jag vill inte ha tomtar och sånt utan mer saker i silver. Ljus, stjärnor, bjällror och sånt. Hoppas jag hittar nåt fint för det är verkligen inte nog juligt hemma än.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Blir säkert hur fint som helst hemma hos dig =)

2009-12-06 @ 21:56:47
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0