Hemlängtan



Jag säger det igen. Morgonträning är verkligen inget för mig. Blir så otroligt mycket tröttare på morgonen än jag blir senare på dagen. Morgonträning tar helt klart knäcken på mig.

Var i stan igår och HERREGUD så mycket folk det var. Vågar knappt tänka på hur det ska bli närmare jul. Kommer nog att hålla mig borta därifrån så mycket som möjligt. Ska baka lussebullar till helgen så jag jagade jäst. Det är så himla svårt att hitta saker här tycker jag. Tillsist hittade jag på en affär som bakade bröd själva, så jag kunde köpa lite av deras stora jäst. Tänk så himla bekvämt det var då man bara kunde springa till kvartersbutiken i Bromma och skaffa det man behövde. Suck! Längtar nog hem lite idag känner jag.

Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Åhhhh har du bott i Bromma , nära mig ju jag bor i Solna.... Hur mkt blev det efter Amsterdam ? Jag tänker på min kommande helgtripp , vad man kan vänta sig ..... Vill jag ens veta ? ;-) Jag missbrukar FB , ingen press men jag skulle bli glad om jag fick ha dig där ;-)



Kram

2009-12-04 @ 07:01:14
Postat av: mia

jasså du är en gammal bromma:are:P hihi.. inte för att jag är det.. jag är en hägersten:are.



hur längehar du bott i england? SJÄÄLVKLARRT ska jag uppdatera min blogg om vikten!! =) abslut! =)



2009-12-04 @ 17:08:53
Postat av: Kitty

The Johanssons, men åh nu fick jag ännu mer hemlängtan. Varför kände jag inte dig när jag bodde i Bromma?? Hade varit perfekt ju. Jag har faktiskt bott i Solna oxå. Väldigt trevligt.



Det var ingen större fara efter Amsterdam och då ska du veta att jag varit såååå dålig hela veckan innan. Det var Ben & Jerrys, mandeltårta och pepparkakor. Jag hade verkligen en svacka där. Jag ligger på +- noll, så det är ingen större fara. Tror nog du kan njuta av din helg. Det är ju inte vad man gör på helgen nångång ibland, utan hur man lever till vardags.



Klart vi ska ha varandra på FB. Vi kan väl inboxa.



Ha en trevlig helg!



Kram!

2009-12-04 @ 20:16:09
URL: http://kittyangel.blogg.se/
Postat av: Kitty

Mia, men gud bodde du oxå där!! Jag brukade vara på kinarestaurangen i Hägersten (eller var det Midsommarkransen). De har ju världens godaste vårrullar och Muffinsfabriken i närheten hihi. Gud vad jag tänker på mat ikväll.



Åh va kul att du ska blogga. Härligt :-)



Kram!

2009-12-04 @ 20:19:03
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0