Flintis med blåöga?

Har skaffat tabletter som ska vara bra för hår och naglar. Jag håller ta mig tusan på att tappa allt mitt hår och jag gissar att det är viktminskningen som ställer till det. Inte så kul. Försöker tvätta det mindre och med lite extra vitamintillskott så hoppas jag att det ska fungera så att jag inte ser ut som Skalle-Per lagom till nyår.

Fick en rejäl snyting av dammsugarmunstycket idag när jag städade. Jag tar verkligen rekord i klantighet. Skulle bära ner dammsugaren från övervåning och plötsligt kommer munstycket liksom farande genom luften och träffade mig rakt i ansiktet. Fasen va ont det gjorde. Jag blir en flintis med blåöga kanske om jag har otur.

Bortsett från smällen så är det himla skönt att ha det städat i alla fall. Älskar när det är nystädat. Får väl njuta av ordningen nån timme till innan A kommer hem. Då brukar det ganska snart vara rörigt igen. Om jag har rekord i klumpighet så vinner han förstapris i stökighet.

Nu ska jag hoppa upp på nya crosstrainern. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Över en vecka sedan sist nu och det går ju inte för sig.


Kommentarer
Postat av: The Johanssons

Ja ja men du är ju SMAL iallafall ! Skitsamma om du är flintis med blåöga , SMAL ;-) (för det är väl så vi tänker va ? )



Kraaaaam

2009-12-18 @ 10:10:20
Postat av: Kitty

Haha alldeles riktigt! Smal är alltid viktigast.

2009-12-18 @ 16:29:03
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0