Äntligen december


Äntligen är det december. Känns så himla skönt tycker jag. November är nog den månad på året jag gillar minst. Nu ser jag verkligen fram emot julen. Köpte en Aladdinask på Ikea och har redan visat A vilka han får ta och vilka han absolut inte får röra hihi. Var inne på raddajulen.nu igår och röstade på den vita godingen i mitten. Den ska jag äta på julafton.

Vågen var inte nådig när jag kom hem från Amsterdam, men redan imorse hade det mesta löst sig tack och lov. Jag kan verkligen skilja enormt mycket i vikt från dag till dag. Vet att väger mig för ofta, men hellre det än för sällan så att man plötsligt får en chock när man ställer sig på vågen. Det ska aldrig hända igen.

Körde drygt en timme och 20 minuter på crosstrainern igår på det högsta motståndet jag nånsin kört. Det kändes ordentligt i kroppen och efteråt hade stora problem att ta mig upp och ner för trappan. Härligt! Det kändes så skönt när vi iväg i helgen. Det regnade när vi skulle hem så vi småsprang hela vägen. Jag blev inte ens trött. Det är en sån härlig känsla när man kan röra sig lättare utan att bli andfådd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0