Jagad av getingar

Åh va härligt det var att börja träna igen. Hörlurarna laddade med en massa bra låtar och fläkten på. Lady GaGa kan få vem som helst att röra på sig. Det kändes som om jag flög fram. Har börjat känna mig lite mindre hungrig också och hoppas att det ska hålla i sig.

Jag har verkligen haft problem med insekter de senaste dagarna. Först var det den stora feta megaspindeln och idag när vi var ute och rensade i trädgården lyckades jag ta hål på ett getingbo. Inte populärt! De lustiga var att de visste vem som gjort det också. A kunde stå alldeles i närheten utan att de brydde sig, men mig jagade de. Jaja, lite extra motion är ju inte så dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0