Ingen crosstrainer

Fortfarande ingen crosstrainer. Frustrerande! Jag vill verkligen komma igång med träningen igen nu efter semestern. Tycker det är lättare att hålla dieten när man tränar. Man får endorfiner som gör en mycket mer peppad. Å andra sidan kanske det är lika bra att den inte kommit än. Har inte mått särskilt bra de senaste dagarna. Igår sov jag tre timmar på kvällen och var ändå supertrött vid läggdags.

Visade några före och efterbilder för några tjejer som också kämpar med vikten. Det var kul att höra deras kommentarer och att de skulle vara nöjda om de kommer dit jag är nu. Konstigt att höra. Kanske dags att försöka bli glad över det jag uppnått istället för att bara fokusera på de kilona jag har kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0