En stor fet megaspindel i badrummet

Vaknade halv fyra och tassade upp för att gå på toaletten. Tände lyset i badrummet och tog ett steg in när jag plötsligt såg en stor fet megaspindel på golvet. Den såg snarare ut att platsa i ett terrarium än i vårt badrum. Snabbt drog jag igen dörren och la mig igen. Ville inte väcka A då han skulle upp och jobba två timmar senare. Vred och vände mig en stund, men jag behövde verkligen kissa så tillsist fick jag gå upp igen. Gläntade försiktigt på dörren igen. Den stora feta megaspindeln satt på precis samma ställe. Jag tog ett par steg in och den rörde sig inte. Tänkte att den kanske var död, så jag smög försiktigt in. Första gången i mitt liv jag kissat med benen i luften, men det gick ju fint det också. Kände mig lite stolt över mig själv, men så när jag skulle tvätta händerna började den stora feta megaspindeln tokrusa runt i badrummet. Jag fick PANIK och vrålade som om jag höll på att bli mördad. Minst. A rusade upp och undrade vad som hänt och så fick han ta hand om den. Efter det hade jag väldigt svårt att sova. Känns fortfarande som om det kryper över hela kroppen. Hu!

Kommentarer
Postat av: ida

stackare!! uch.. en kompis la ut en bild på en orm på sin blogg som ja drömde om i natt å vaknade av att ja låg å ropade på hjälp :)



hoppas du får en spindelfri natt!



kram/ ida

2009-08-28 @ 19:56:24
URL: http://minakilon.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha! Stackars dig. Eller stackars A kanske. Jösses. :)

2009-08-29 @ 09:29:06
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Kitty

Nämen fy va läskigt Ida. Jag har sluppit fler spindlar nu, även om jag fortfarande kollar runt flera gånger innan jag går in.



Haha nä det var inte synd om A Linda. Han är van med mycket värre än så ;-)

2009-09-01 @ 14:12:34
URL: http://kittyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0