Dropp och chokladtårta

Natten före min födelsedag fick jag fruktansvärt ont och fick åka till akuten. Det slutade med att jag blev inlagd två dagar före mitt bröllop och därmed kändis på sjukhuset. Alla skulle gratulera och var så otroligt gulliga. Nu är jag hemma igen och det är såååå skönt att vara fri även om jag fortfarande känner mig sliten. Att bli sjuk är för övrigt en utmärkt bantningsmetod. Man blir inte ett dugg hungrig. Eller jo, mammas chokladtårta smakade faktiskt alldeles utmärkt så jag är nog inte så sjuk trots allt.

Imorgon är vår stora dag och jag sitter här med pirr i magen. Tänk att jag ska gifta mig med mitt livs kärlek om drygt 15 timmar. Det är inte illa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0