Dinkin Doughnuts fick mig att vilja gråta

Fortfarande ingen crosstrainer, men imorgon ska den förhoppningsvis komma. Kör på med dieten i alla fall, men det är riktigt jobbig. Trodde jag skulle börja gråta när jag gick förbi Dinkin Doughnuts idag.

Har varit inne i stan och kollat på nya höstkläder, men jag var duktig och köpte inget. Det jag skulle vilja ha om jag hittar något riktigt fint är en vardagskjol och ett par sköna höststövlar. Känns ju underbart att kunna ha stövlar (vissa alla fall) nu när vaderna blivit lite smalare.

Nu väntar jag på att A ska komma hem från jobbet. De har tydligen gjort intervjuer med personalen idag, så med lite tur får jag se min man på nyheterna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0